wyszukiwanie zaawansowane
  • Nowy slider 1
  • Nowy slider 2
01
0
» Regulamin

Regulamin

 § 1 Informacje ogólne

1. Właścicielem sklepu internetowego działającego pod adresem internetowym
www.bielizna-body.pl  jest :
CLEANEA DOROTA SITKO
UL. T. BOYA ŻELEŃSKIEGO 83
40-750 KATOWICE
NIP: 954-000-78-32
REGON: 271996280
biuro@bielizna-body.pl
Tel. 501 263 354
Tel. 32 203 21 93
Fax.32 202 08 69
WPIS DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ NR 8658 Z DNIA 1990.07.09
WYDANY PRZEZ PREZYDENTA MIASTA KATOWICE
 
Regulamin w formacie PDF - tutaj

2. Sklep Bielizna-Body.pl zwany w dalszej części regulaminu Sklepem prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem złożenia i potwierdzenia zamówienia przez Kupującego w sklepie internetowym jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień przed zawarciem umowy kupna-sprzedaży oraz wyrażenie zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Konsumenta do celów związanych z realizacją zamówienia. Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych. Złożone zamówienie stanowi umowę kupna - sprzedaży w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

3. Konsumentami Sklepu mogą być osoby, które ukończyły 13 lat. (K. C. Art. 11-24) Jeżeli ten warunek nie jest przestrzegany umowa jest niewiążąca.


§ 2 Składanie zamówień

1. Prezentowane w sklepie ceny towarów są podane w polskich złotych, są cenami brutto i zawierają podatek od towarów i usług VAT.

2. Za zakupiony towar wystawiamy paragon lub fakturę VAT.

3. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki oraz kosztów płatności, które mogą dodatkowo zwiększać wartość zamówienia.

4. Zamówienia są przyjmowane przez obsługę sklepu w godz. od 08:00 do 18:00 za pośrednictwem sklepu internetowego, drogą mailową na adres biuro@bielizna-body.pl , telefonicznie 501 263 354 gdzie koszt połączenie za minutę naliczany zgodnie z cennikiem operatora telefonu osoby dzwoniącej.

5. Zamówienia za pośrednictwem sklepu internetowego można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

6. Przez złożenie zamówienia przez Konsumenta należy rozumieć dodanie do Koszyka produktów z oferty Sklepu poprzez wypełnienie "Formularza zamówienia" zgodnie z informacjami podanymi w w/w formularzu i naciśnięcie przycisku „zamawiam i płacę”.

7. Po złożeniu przez klienta zamówienia, otrzyma on informację mailową potwierdzającą przyjęcie zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki).

8. Zamówione towary są wysyłane pod adres wskazany w formularzu zamówienia. Sklep ma obowiązek poinformowania klienta o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia lub utrudnia realizację zamówienia i dokonanie wysyłki lub może wpłynąć na jej opóźnienie.

9. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
a.            w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze - po złożeniu zamówienia,
b.            w przypadku zamówień płatnych przelewem - po zaksięgowaniu przedpłaty na konto Sklepu,
c.            w przypadku zamówień płatnych poprzez DotPay lub PayPal - w chwili poprawnej autoryzacji płatności.

10. Każdy produkt oferowany w sklepie został legalnie wprowadzony do obrotu na polski rynek, jest fabrycznie nowy, wolne od wad fizycznych i prawnych i posiada oryginalne opakowanie.

11. Anulowanie zamówienia przez Klienta może nastąpić mailowo biuro@bielizna-body.pl lub telefonicznie pod nr 501 263 354 lub korzystając z pozostałych danych teleadresowych sklepu.
Klient może anulować złożone zamówienie do czasu przekazania tegoż zamówienia przez Sklep w stan pakowania.
 
12. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania przez Sklep ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Sklep i Konsument postanowią wspólnie inaczej.
 
13. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu Konsument informowany jest przez Sklep o stanie zamówienia. Konsument może wtedy podjąć decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia). W przypadku braku odpowiedzi w ciągu 3 dni ze strony Konsumenta Sklep zastrzega sobie możliwość wysłania dostępnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia.

14. Dokłada wszelkich starań, aby przedstawione na stronie internetowej opisy produktów były zgodne ze stanem faktycznym. Jednak, w razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed złożeniem zamówienia o kontakt telefoniczny 501 263 354, bądź mailowy pod adresem biuro@bielizna-body.pl


§ 3 Koszty i termin wysyłki

1. Przesyłka dostarczona jest do klienta zgodnie z terminem podanym w karcie produktu  w sklepie internetowym. Jest to orientacyjny czas wysyłki i dotyczy on zamówień z opcją płatności przy odbiorze lub płatności elektronicznych. Przy innych formach płatności, w tym płatności przelewem czy kartami kredytowymi do podanego czasu należy dodać czas zaksięgowania środków na rachunku bankowym sklepu (w zależności od banku i sposobu płatności może to być 1-2 dni robocze).

2. Koszty przesyłki pokrywa nabywca towarów (wyjątek stanowi zamówienie powyżej kwoty 250,00 zł, w tym momencie koszt wysyłki pokrywa sklep). Klient może się zapoznać z cennikiem kosztów dostawy w poniższej tabeli lub na stronie http://www.bielizna-body.pl/dostawa-pm-3.html . Na podanej stronie sklep wyświetli dostępne formy i koszty wysyłek dla towarów znajdujących się w koszyku klienta.

Tabela kosztów dostawy obowiązująca od dnia 2016-06-20
 
12,10 zł  POLSKA Kurier K-EX
 Koszt dostawy na terenie Polski
 Kraj dostawy -> Polska
0,00 zł  POLSKA Kurier K-EX
 Dostawa na koszt sprzedawcy przy zamówieniu na kwotę powyżej 250,00 zł
 Kraj dostawy -> Polska
0,00 zł  POLSKA Kurier K-EX Przedpłata
 Przedpłata przelewem bankowym
 Kraj dostawy -> Polska
4,00 zł  POLSKA Kurier K-EX Pobranie
 Koszt płatności przy pobraniu gotówki przy odbiorze towaru
 Kraj dostawy -> Polska
2,20%  POLSKA Kurier K-EX Płatność DotPay
 Koszt płatności przy płatności elektronicznej Dot-Pay (2,2% kwoty przelewanej)
 Kraj dostawy -> Polska
 Kraj dostawy -> Kraje UE
3,75%  POLSKA Kurier K-EX Płatność PayPal
 Koszt płatności przy płatności elektronicznej Pay-Pal (3,75% kwoty przelewanej)
 Kraj dostawy -> Polska
 Kraj dostawy -> Kraje UE
35,00 zł  Kurier (Inne kraje)
 Koszt dostawy na terenie Unii Europejskiej przesyłki o wadze do 1 kg  
 Kraj dostawy -> Kraje UE
 
 3. Czasami może się zdarzyć się brak wybranego modelu w magazynie dostawcy. W tym wypadku będziemy informować Klienta pocztą elektroniczną lub telefonicznie o ewentualnych opóźnieniach lub braku towaru. Są to bardzo sporadyczne przypadki.

4. Termin otrzymania przesyłki:
  • Kurier K-ex dostawa na terenie Polski  1-2 dni roboczych
  • Kurier Global Expres do krajów Unii Europejskiej 3-7 dni roboczych
  • Odbiór osobisty
5. Dostawa zamówienia odbywa się przez wysyłkę zamówionych towarów pod wpisany przez Klienta adres przez firmę kurierską K-ex, Kurier Global Expres . Do kosztów zamówienia doliczany jest koszt wysyłki zgodnie z tabelą kosztów wysyłki. Zgodnie z "Kodeks cywilny” w razie przesłania rzeczy sprzedanej za pośrednictwem przewoźnika Konsument obowiązany jest sprawdzić stan przesyłki podczas odbioru. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia rzeczy obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika informując o tym fakcie Sklep: spisanie protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody i podpisanie jednocześnie przez przewoźnika i odbiorcę przesyłki. Sposób badania przesyłki jest uregulowany w ustawie Prawo przewozowe (art. 74 i następne). Ustawodawca przewidział, iż przyjęcie przesyłki przez odbiorcę (Konsumenta) bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu ubytku lub uszkodzenia przesyłki.

§ 4 Płatności

1. Płatność za zamówiony towar może nastąpić osobiście przy odbiorze towaru, przelewem bankowym na konto bankowe sklepu , za pośrednictwem systemu płatności elektronicznych Dot Pay lub Pay Pal oraz za pobraniem u kuriera K-ex w momencie dostawy.

2. W przypadku zamówienia płatnego przelewem na konto opłatę należy wnieść w całości w ciągu 14 dni od momentu przyjęcia przez sklep zamówienia. Po upływie tego terminu nieopłacone zamówienie zostaje anulowane.
 
Płatności należy dokonywać na konto:
CLEANEA Dorota Sitko
Ul. T. Boya Żeleńskiego 83
40-750 Katowice
MBS MIKOŁÓW
Nr konta  10 84360003 0000 0011 0259 0001

dla przelewów z zagranicy
CLEANEA Dorota Sitko
Ul. T. Boya Żeleńskiego 83
40-750 Katowice
Numer konta IBAN: PL29 1050 1272 1000 0090 9493 8314
SWIFT: INGBPLPW
 
§  5 Wymiany
 
1. W przypadku, gdy zamówienie nie będzie spełniać Państwa oczekiwań (np. rozmiar)  Klient ma możliwość wymiany lub zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od daty jego otrzymania.

2. Towar należy odesłać pod warunkiem zwrotu towarów  czystych, z metkami, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy) w wraz z wszystkimi załączonymi dodatkami, kartami informacyjnymi, dokumentami oraz w starannie zabezpieczone w dodatkowym opakowaniu w takim jak został dostarczony do odbiorcy. Opakowanie dodatkowe kartonowe ma na celu zabezpieczenie towaru i oryginalnego opakowana przed zdeformowaniem bądź zniszczeniem.  Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.
 
3. Koszt zwrotu towaru ponosi konsument
 
§  6 Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny
 
1.Klient może odstąpić od umowy zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki składając Sklepowi stosowne oświadczenie na piśmie. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy jest do pobrania tutaj.
 
2.Towar należy odesłać pod warunkiem zwrotu towarów  czystych, z metkami, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy) w wraz z wszystkimi załączonymi dodatkami, kartami informacyjnymi, dokumentami oraz w starannie zabezpieczone w dodatkowym opakowaniu w takim jak został dostarczony do odbiorcy. Opakowanie dodatkowe kartonowe ma na celu zabezpieczenie towaru i oryginalnego opakowana przed zdeformowaniem bądź zniszczeniem.  Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.
 
3. W razie odstąpienia od umowy, sklep zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane od Kupującego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Zwracamy równowartość najtańszej przesyłki.
 
Druk „Odstąpienie od umowy” można pobrać tutaj tutaj

Zwrot należy wysłać na adres:
CLEANEA DOROTA SITKO
UL. T. BOYA ŻELEŃSKIEGO 83
40-750 KATOWICE
 
Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.

§  7 Reklamacje
 
1. Klientowi przysługuje prawo reklamacji

2. Do odsyłanego z powodu reklamacji towaru należy dołączyć wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji.

3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami.

4. W przypadku reklamacji koszt odesłania i wysłania towaru ponosi sprzedawca towaru.

5. W przypadku uznania reklamacji sklep dokonuje wymiany uszkodzonego produktu na nowy wolny od wad, a gdy ten sposób załatwienia reklamacji nie jest możliwy dokonuje zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty. Podstawą otrzymania zwrotu pieniędzy jest odesłanie do sprzedawcy podpisanej korekty faktury sprzedaży lub paragonu.

6. Towar należy odesłać pod warunkiem zwrotu towarów  czystych, z metkami, "pozbawionych zapachu" (np. kremy, perfumy) w wraz z wszystkimi załączonymi dodatkami, kartami informacyjnymi, dokumentami oraz w starannie zabezpieczone w dodatkowym opakowaniu w takim jak został dostarczony do odbiorcy. Opakowanie dodatkowe kartonowe ma na celu zabezpieczenie towaru i oryginalnego opakowana przed zdeformowaniem bądź zniszczeniem.  Towar uszkodzony podczas transportu w wyniku nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki przez Klienta nie podlega zwrotowi.

Reklamacje należy składać na adres:
CLEANEA DOROTA SITKO
UL. T. BOYA ŻELEŃSKIEGO 83
40-750 KATOWICE


7. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi, gdy sprzedana przez niego rzecz jest dotknięta wadą , a w chwili zawarcia umowy Konsument o niej nie wiedział. W przypadku wykrycia wady podczas użytkowania produktów w ciągu 2 lat od momentu dostarczenia przesyłki Klient ma prawo do zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Warunkiem zachowania prawa do skorzystania z reklamacji jest pisemne zawiadomienie o wadzie na stosownym formularzu dostępnym tutaj. Z tytułu rękojmi Konsumentowi przysługuje prawo do: odstąpienia od umowy, obniżenia ceny, wymiana wadliwej rzeczy na inną, bez wady, usunięcia wady. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. Reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych przypadku konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia.
 
Druk „Reklamacji” można pobrać tutaj.

Nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem.
 


§  8 Zwrot pieniędzy

1. Pieniądze za zwrócony towar zostaną odesłane zgodnie z formą płatności.  W przypadku płatności DotPay, PayPal zostaną zwrócone z pomocą systemu elektronicznej płatności, przelewy bankowe zostaną odesłane na konto. Ważne aby przy płatności za pobraniem podać w druku nr konta na które mamy odesłać pieniądze.
 
2.Pieniądze za zwrócony towar zostaną przesłane do Klienta maksymalnie w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sprzedawcę zwróconego towaru.
 
3. Nie pobieramy żadnych prowizji za odesłanie pieniędzy za zwrócony towar. Pieniądze zwracamy niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
 
 
4. Jeżeli została wystawiona faktura VAT to sklep zobowiązuje się do niezwłocznego rozliczenia z Klientem po otrzymaniu podpisanej faktury korygującej jednak nie później niż w ciągu 7 dni od momentu jej otrzymania.
 

§  9 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych

1.  Dokonanie zakupów równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sklep danych osobowych Zamawiającego.
2.  Zamawiający wyraża zgodę na przetwarzanie (zbieranie, utrwalanie i przechowywanie) jego danych osobowych przez Cleanea Dorota Sitko 40-750 KATOWICE ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 83
3.  Zamawiający oświadcza, iż jest świadomy(a), że ma prawo dostępu do treści swoich danych i możliwość poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania danych osobowych, żądania czasowego lub stałego wstrzymania ich przetwarzania lub ich usunięcia.
4.  Administratorem danych osobowych jest Cleanea Dorota Sitko 40-750 KATOWICE ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 83.
5.  Baza danych została zarejestrowana w Głównym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych pod nazwą "baza danych bielizna-body"
6. Dane osobowe podawane są przez Zamawiającego dobrowolnie, w myśl przepisów Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. 2002, Nr 101, poz. 926 ). Dane osobowe wykorzystywane będą na potrzeby realizacji umowy sprzedaży.
 
 
§  10 Polityka Cookies
 
1. Podczas wizyty w sklepie www.bielizna-body.pl zapisywane są na urządzeniu Klienta niewielkie pliki tekstowe tzw. cookies. Dzięki nim możliwe jest zapamiętywanie m.in. danych do logowania czy też zawartości koszyka.
 
Wszystkie szczegółowe informację na temat Polityki Cookies znajdą Państwo na naszej stronie
http://www.bielizna-body.pl/polityka-cookie-pm-23.html

§  11 Postanowienia końcowe

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, Ustawy z dnia 02.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.  

2. W stosunku do konsumentów spory wynikające w związku ze stosowaniem niniejszego Regulaminu i z wykonywaniem zawartych umów, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. Nr 43, poz. 296 z późn. zm.)

3. Właściciel sklepu zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż zmiany w stosunku do konsumentów nie będą miały zastosowania do usług będących w trakcie wykonywania i będą obowiązywały po 30 dniach od poinformowania klienta droga elektroniczną.
 
§  12 Wymagania sprzętowe
 
Do korzystania ze strony sklepu zaleca się używanie następującej konfiguracji sprzętowej: przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 7.0 lub nowszej lub Mozilla Firefox w wersji 3.0 lub nowszej lub Google Chrome w wersji 16.0 lub nowszej lub Opera w wersji 10.0 lub nowszej z włączoną obsługą, JavaScript i cookies. Zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024 x 768 pikseli.
 
§  13 Kodeks etyczny

Sklep stosuje Europejski Kodeks Postępowania w Handlu Elektronicznym.

Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 25 grudnia 2014r
 
Przejdź do strony głównej
  • baner środkowy dolny
  • baner środkowy dolny
  • baner środkowy dolny
012
0

Promocje czasowe - Zdecyduj się jak najszybciej

Body z krótkim rękawem koronkowe 12126

79,00 zł65,00 zł
                                                                Body koronkowe z krótkim rękawem 
szt Do koszyka
pozostało tylko do końca promocji !!

Sukienka - tunika plażowa Jolidon

289,00 zł226,00 zł
                                                             juz tylko mocno intensywny kolor chaber
szt Do koszyka
pozostało tylko do końca promocji !!
Kontakt
Bielizna-Body
ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 83
40-750 Katowice
Tel. 501 263 354

biuro@bielizna-body.pl
NIP: 954-000-78-32
Wszystkie prawa zastrzeżone 2017